ІНТЕРНЕТ-КОНСУЛЬТАЦІЯ Вітаємо на першій он-лайн консультації. Чекаємо на ваші запитання та звіти про виконану роботу. Для допису коментаря натисніть слово Коментар.
Для того, щоб задати питання в полі "Дописати коментар" - введіть питання. Встановіть Коментувати як: ваше ПІБ (Наприклад: Бігун Олена Сергіївна (Google). Натисніть кнопку "Дописати коментар", яка розташована під полем коментаря.
Для Вера Клемешова: Тема інтернет-семінару "Інтеграція в системі роботи вчителя словесника як чинник розвитку фахових компетентностей учителя та ключових компетентностей учня". Інтернет-семінар відбудеться 10.04.2009
СПИСОК ТВОРЧИХ ГРУП ЩОДО ПІДГОTОВКИ ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ I група Ковалева С.Н. Коваленко Ю. А. Сидоренко Л.О. Гулакова С.А. Гаврикова Е.Н. Гудима А.М. Лемешкина Е.Н. Макаренко О.В. Кондратьева Л.И. Джарти С. Г.
Науковий керівник: Зарицька В.Г. e-mail: ipokafgum@yandex.ru
СПИСОК ТВОРЧИХ ГРУП ЩОДО ПІДГОTОВКИ ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ II група Ахтямова З.М. Колода З. М. Фоменко Н.И. Юрченко Е.С. Михайлюк Н.В. Антоненко Т. Н. Куляc Г.С. Леонова К.Ф. Алескерова В.Ф. Чубкова В.В.
Науковий керівник: Бухлова Н.В. e-mail: nbuhlova@yandex.ru
СПИСОК ТВОРЧИХ ГРУП ЩОДО ПІДГОTОВКИ ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ III група Шолудько Т.И. Бочарова Е.Н. Зайцева Н.В. Коротенко Н.Ю Паниотова В.В. Шило Т.И. Лихацкая Л.О. Гордиенко О.В. Диянова Н. В. Клемешова В.М.
Науковий керівник: Адаменко В.С. e-mail: valentina-adamenko@yandex.ru
Опрацьовую літературу з теми. Виникло питання: Які нормативно-правові документи можна використати до теми «Інтерактивні методи на уроках української мови»?
1.Підібрала літературу до курсової роботи. 2 Готую відкритий урок позакласного читання з використанням інтерактивних технологій в 7 класі на семінар вчителів української мови нашого міста.Чекаю порад шодо проведення цього уроку.Лемешкіна о.М.
добрий день! Скажіть,будь ласка ,я обираю проектну форму роботи над темою , можно опрацьовувати її разом з іншим учасником курсів,яка токож обрала цю тему і форму?
Добрий день. Добираю матеріал для обраної курсової роботи "Інноваційні технології в системі роботи вчителя української мови і літератури". Питання. Під час формування груп тема обраної курсової не змінилася?
Добрий день! 1. Підібрала літературу для курсової роботи, працюю над практичною частиною 2. Готуюсь до інтегрованого уроку в 10 класі з теми " Василь Стефаник " Камінний хрест". Трагедія переселення селян". Питань немає.
Доброго дня! Опрацьовую літературу з теми. Готуюсь до впровадження на практиці. Чи можно отримати шндивідуальну консультацію у наукового керівника стосовно форми презентації роботи?
Доброго дня!Під час проходження першого етапу дистанційних курсів мною була обрана тема"Інноваційні технології в системі роботи вчителя української мови і літератури". Питання: із скількох слайдів максимально може скаладатися медіа-презентація за обраною темою?
1. Підготуала і провела інтегрований (мистецтво та література)урок у 9 класі "Наталка Полтавка - виразний тип українського характеру. Інші образи поеми." 2. Добираю літературу до курсової роботи. 3. Будь ласка, назвіть точну дату семінару: 9.04.09 чи 10.04.09, бо нам називали першу дату? І в якій формі буде проводитись цей семінар?
1. Провела відкритий інтегрований урок з використанням інерактивних технологій у 8 класі. 2. Працюю над добором літератури щодо написання курсової роботи
Для Галина Куляс: Література (нормативно-правова) 1.Закон України «Про освіту» (2000р.)// Нормативно-правове забезпечення освіти. – Харків: Основа, 2004. - С.25. 2.Закон України «Про загальну середню освіту» //Нормативно-правове забезпечення освіти. – Харків: Основа, 2004. - С.59 -87.
3.Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України, 2004, №5. 4.Національна доктрина розвитку освіти України// Нормативно-правове забезпечення освіти. – Харків: Основа, 2004. - С.5 -24 5. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа), затвердж. Постановою Колегії МОНУ № 12/5-2 від22.11.2001. – Харків: Основа, 2004. – С.107-129 6.Концепія профільного навчання в старшій школі, затв. рішенням колегії МОНУ 25.09.2003 №10/12. – Харків: Основа, 2004. – С. 129 -143. 7.Регіональна програма впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес // Педагогічна скарбниця Донеччини №1, 2005. - С.4 -11.
Науково-методична література 1. Вайнтраус М. Нове в розвиваючому навчанні // Шлях освіти. – 1999. - №2. – С. 32-33. 2. Джонс Д. Методы проектирования. – М.: Академия, 2006. 3. Исследование как познание нового // Библиотека журнала "ДШ". - 1998. - С. 37-89. - №17. – С. 17. 4. Чошанов М. Гибкая технология проблемно-модульного обучения: Методическое пособие. - М. : Народное образование, 1998. - С.160. 5. Ермаков І.Г., Пузіков Д.О. Проектне бачення компетентнісно спрямованої освіти 12-річної середньої школи. - З., 2005. 6. Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-ме¬тод. посіб. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с. 7. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. - К., 2002. - 135 с. тощо.
Для Вера Клемешова: Питання відповідно до теми семінару (див. початок інтернет-конмультації). Інтернет-семінар буде проходити за принципом інтернет-консультації.
Для того, щоб задати питання в полі "Дописати коментар" - введіть питання. Встановіть Коментувати як: ваше ПІБ (Наприклад: Бігун Олена Сергіївна (Google). Натисніть кнопку "Дописати коментар", яка розташована під полем коментаря.
ВідповістиВидалитиЗдравствуйте
ВідповістиВидалити1.Підібрала літературу до курсової роботи.
ВідповістиВидалити2.Готую матеріали до інтегрованого уроку.
Запитання:
1. Яка тема інтернет - семінару?
Для Вера Клемешова: Тема інтернет-семінару "Інтеграція в системі роботи вчителя словесника як чинник розвитку фахових компетентностей учителя та ключових компетентностей учня". Інтернет-семінар відбудеться 10.04.2009
ВідповістиВидалитиСПИСОК ТВОРЧИХ ГРУП ЩОДО ПІДГОTОВКИ ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ
ВідповістиВидалитиI група
Ковалева С.Н.
Коваленко Ю. А.
Сидоренко Л.О.
Гулакова С.А.
Гаврикова Е.Н.
Гудима А.М.
Лемешкина Е.Н.
Макаренко О.В.
Кондратьева Л.И.
Джарти С. Г.
Науковий керівник: Зарицька В.Г.
e-mail: ipokafgum@yandex.ru
СПИСОК ТВОРЧИХ ГРУП ЩОДО ПІДГОTОВКИ ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ
ВідповістиВидалитиII група
Ахтямова З.М.
Колода З. М.
Фоменко Н.И.
Юрченко Е.С.
Михайлюк Н.В.
Антоненко Т. Н.
Куляc Г.С.
Леонова К.Ф.
Алескерова В.Ф.
Чубкова В.В.
Науковий керівник: Бухлова Н.В.
e-mail: nbuhlova@yandex.ru
СПИСОК ТВОРЧИХ ГРУП ЩОДО ПІДГОTОВКИ ВИПУСКНИХ ТВОРЧИХ РОБІТ
ВідповістиВидалитиIII група
Шолудько Т.И.
Бочарова Е.Н.
Зайцева Н.В.
Коротенко Н.Ю
Паниотова В.В.
Шило Т.И.
Лихацкая Л.О.
Гордиенко О.В.
Диянова Н. В.
Клемешова В.М.
Науковий керівник: Адаменко В.С.
e-mail:
valentina-adamenko@yandex.ru
Опрацьовую літературу з теми.
ВідповістиВидалитиВиникло питання:
Які нормативно-правові документи можна використати до теми «Інтерактивні методи на уроках української мови»?
Лілія Лихацька отримала необхідну інформацію під час консультації.
ВідповістиВидалитиТакож працюю над добором літератури щодо виконання наданого завдання. Питань немає
1.Підібрала літературу до курсової роботи.
ВідповістиВидалити2 Готую відкритий урок позакласного читання з використанням інтерактивних технологій в 7 класі на семінар вчителів української мови нашого міста.Чекаю порад шодо проведення цього уроку.Лемешкіна о.М.
добрий день! Скажіть,будь ласка ,я обираю проектну форму роботи над темою , можно опрацьовувати її разом з іншим учасником курсів,яка токож обрала цю тему і форму?
ВідповістиВидалитиДобрий день. Добираю матеріал для обраної курсової роботи "Інноваційні технології в системі роботи вчителя української мови і літератури". Питання. Під час формування груп тема обраної курсової не змінилася?
ВідповістиВидалитиДобрий день!
ВідповістиВидалити1. Підібрала літературу для курсової роботи, працюю над практичною частиною
2. Готуюсь до інтегрованого уроку в 10 класі з теми " Василь Стефаник " Камінний хрест". Трагедія переселення селян".
Питань немає.
Доброго дня! Опрацьовую літературу з теми. Готуюсь до впровадження на практиці. Чи можно отримати шндивідуальну консультацію у наукового керівника стосовно форми презентації роботи?
ВідповістиВидалитиДоброго дня!Під час проходження першого етапу дистанційних курсів мною була обрана тема"Інноваційні технології в системі роботи вчителя української мови і літератури". Питання: із скількох слайдів максимально може скаладатися медіа-презентація за обраною темою?
ВідповістиВидалитиДобрий день!Подбираю літературу для курсової роботи.Готую інтегрований урок у 5 класі.Питань поки немає.
ВідповістиВидалити1. Підготуала і провела інтегрований (мистецтво та література)урок у 9 класі "Наталка Полтавка - виразний тип українського характеру. Інші образи поеми."
ВідповістиВидалити2. Добираю літературу до курсової роботи.
3. Будь ласка, назвіть точну дату семінару: 9.04.09 чи 10.04.09, бо нам називали першу дату? І в якій формі буде проводитись цей семінар?
Чи потрібно робити додаток до проекту?
ВідповістиВидалитиДякуємо!
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалити1. Провела відкритий інтегрований урок з використанням інерактивних технологій у 8 класі.
ВідповістиВидалити2. Працюю над добором літератури щодо написання курсової роботи
ДЛЯ Олени Сергіївни!!!
ВідповістиВидалитиДякую, Олено Сергіївно !!!
1. Які питання інтернет - семінару ми повинні підготувати і в якій формі?
Для Галина Куляс:
ВідповістиВидалитиЛітература (нормативно-правова)
1.Закон України «Про освіту» (2000р.)// Нормативно-правове забезпечення освіти. – Харків: Основа, 2004. - С.25.
2.Закон України «Про загальну середню освіту» //Нормативно-правове забезпечення освіти. – Харків: Основа, 2004. - С.59 -87.
3.Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України, 2004, №5.
4.Національна доктрина розвитку освіти України// Нормативно-правове забезпечення освіти. – Харків: Основа, 2004. - С.5 -24
5. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа), затвердж. Постановою Колегії МОНУ № 12/5-2 від22.11.2001. – Харків: Основа, 2004. – С.107-129
6.Концепія профільного навчання в старшій школі, затв. рішенням колегії МОНУ 25.09.2003 №10/12. – Харків: Основа, 2004. – С. 129 -143.
7.Регіональна програма впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в навчально-виховний процес // Педагогічна скарбниця Донеччини №1, 2005. - С.4 -11.
Науково-методична література
1. Вайнтраус М. Нове в розвиваючому навчанні // Шлях освіти. – 1999. - №2. – С. 32-33.
2. Джонс Д. Методы проектирования. – М.: Академия, 2006.
3. Исследование как познание нового // Библиотека журнала "ДШ". - 1998. - С. 37-89. - №17. – С. 17.
4. Чошанов М. Гибкая технология проблемно-модульного обучения: Методическое пособие. - М. : Народное образование, 1998. - С.160.
5. Ермаков І.Г., Пузіков Д.О. Проектне бачення компетентнісно спрямованої освіти 12-річної середньої школи. - З., 2005.
6. Пометун О.І. та ін. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-ме¬тод. посіб. - К.: А.С.К., 2005. - 192 с.
7. Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. - К., 2002. - 135 с. тощо.
Для Наталья Фоменко: Можна. В додатках (практична частина)повинна бути індивідуальною.
ВідповістиВидалитиДля оксана макаренко: Ні. Не змінилася.
ВідповістиВидалитиДля зоя колода: Так. За електронною адресою(див. список груп)
ВідповістиВидалитиДля Любовь Кондратьева: мінімально 10 слайдів.
ВідповістиВидалитиДля Светлана Джарти: Так. Потрібно.
ВідповістиВидалитиДля Вера Клемешова: Питання відповідно до теми семінару (див. початок інтернет-конмультації). Інтернет-семінар буде проходити за принципом інтернет-консультації.
ВідповістиВидалитиДля Светлана Джарти: семінар відбудеться 09.04 о 14год (як зазначено в індивідуальному плані роботи).
ВідповістиВидалитиПідбираю матеріали для курсової роботи.
ВідповістиВидалитизапитання:
Як буде проходити інтернет-семінар?
Для Елена Гаврикова:
ВідповістиВидалитиІнтернет-семінар буде проходити за принципом інтернет-консультації.